loading...
وبلاگ هوادران گروه تیک تاک
علی احمدی بازدید : 1613 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (2)

مآفـی : زندگی خیلی پیچیدس , تو سعی کن آسونش بگیری , فک کن رفیقته , مآفــی

ورســه 1:مآفــی

میگم ببین ولی پلک کمتر بزن / تحویل میده هی لبخند به من

باز میگم قدر دنیاتو بدون / نذار بگذره نرمال و یه جور

شاید روت فشار باشه و مجبور باشی / باید شل کنی فک کنی درمونگآهی

آخه این بهتره به نفعمه زندگی / باید بگذره بالاخره

اگه بعد آوردی ام بگو چشم زده به درکه / چرا آدم عصبی شه بپره به طرفش

پس امروز و بچسب که شنبه هیچه / که برنامه چیدی براش هفته*ی پیشش

دورم دشمن حریف داش / ولی میبینم با مثبت ترین فاز

چون که میدونم قدرت همینجاس / زندگیو تکی میخوام برسونم به خوش طعم ترین جاش

[هوک]

این لحظه هآ مال مان بله / یجوری باش که انگار باره آخره

به اینی که داری قانع باش خـَـــره / وگرنه میبینی ثانیه*ها با یه باد رفت

این لحظه هآ مال مان بله / یجوری باش که انگار باره آخره

به اینی که داری قانع باش خـَـــره / وگرنه میبینی ثانیه*ها با یه باد رفت

ورســه2 [ســآعــی]

اوج بدبختی , مختم ردی / من یه منفیگرآم دنیا تو چقد تلخی

پس یه منفی دیگه ام میزارم پشت هر منفی

 روز سختی داشتم ولی زندگیه دیگه / ته روز ازت کـــلِ اِنِرژیه میره

مسیرو میشه ساختش از رو هدف / من قاتل , قاتل ایده های بعد تو سرم

یه سکوت و اَدا هآی پشت سرش / پره معنآ *های مبهمه

یه حرف و چندتا راه گفتنش / یه حرف از زوایای مختلف

اِنِرژی مثبتیم , بهشتیم مستقیم / کار مال منه , کارمال منه , گرفتی خوب رفیق , یه فکری کن سریع

ثانیه ها , با ریه ها نَــخ نَــخ رفت تخته گاز / باربیم مثل منه اونم بعد خستس از نِفآز / وَقت نخر وَقت بساز

اونا که زندگی نمیکنن , توو قمار میبازن / پس زندگیمو میکنمو ازش شعار میسازم

[هوک]

این لحظه هآ مال مان بله / یجوری باش که انگار بار آخره

به اینی که داری قانع باش خـَـــره / وگرنه میبینی ثانیه*ها با یه باد رفت

این لحظه هآ مال مان بله / یجوری باش که انگار باره آخره

به اینی که داری قانع باش خـَـــره / وگرنه میبینی ثانیه*ها با یه باد رفت

ورســه 3 [ اِس آر]

ورق زدم مغزمو , دیدم دونه دونه ثانیه ها / همش رفتن از دم , من رد کردم همرو

چک کردم دیدم دلم شده از قبلنم تنگ تر / فردا ام این لحظه هآ رو میخوام از اول برگردن

چند وقته بوده یه آرزوم / که دردام هرجا میرن برن پی کارشون

کودک درونت قرار بره از چنگت / از این جاش به بعد دیگه دلتم سنگ

اَعصابو رَوانتم این من جنگه / ولی مهم نیست بده من دستتو گریه*ام بسه چون

این لحظه هآشاید بشه عوض شه

[هوک]

این لحظه هآ مال مان بله / یجوری باش که انگار بار آخره

به اینی که داری قانع باش/ وگرنه میبینی ثانیه*ها با یه باد رفت

 با یه باد رفت

با یه باد رفت

ثانیه ها با یه باد رفت

با یه باد رفت

ثانیه ها رفت

با یه باد رفت

Once Again Tik Taak In The Scene

You Never Seen Something Like This


فَـــکِــــت اُفـــتآد؟؟؟

هر گونه کپی برداری از مطالب وبلاگ هواداران گروه تیک تاک حرام است.
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط در تاریخ 1393/05/22 و 1:18 دقیقه ارسال شده است

این لحظه هآ مال مان بله / یجوری باش که انگار باره آخره
به اینی که داری قانع باش خـَـــره / وگرنه میبینی ثانیه*ها با یه باد رفت
این لحظه هآ مال مان بله / یجوری باش که انگار باره آخره
به اینی که داری قانع باش خـَـــره / وگرنه میبینی ثانیه*ها با یه باد رفت
راس میگه...من قدرشوندونستم مث خر...الانم باید جای ننه بابا آسفالتو بغل کنم داداشمشکلک

این نظر توسط ttz در تاریخ 1393/05/20 و 23:20 دقیقه ارسال شده است

خیلی قشنگ بودشکلک
پاسخ : واسه یک لحظشه.از وقتی دان کردم لامصب نمیشه قطعش رد


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به وبلاگ هواداران گروه تیک تاک خوش آمدید.خوشحال میشم با دادن نظراتتون ما را در پیشرفت این وب یاری کنید.امیدوارم لحظات خوشی را در این وب بگذرانید. یاعلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما آلبوم کلاژ چطور بود؟؟؟
    به نظر شما آلبوم "طبیعی باش" چگونه است؟
    چگونه با وبلاگ آشنا شدید؟
    آهنگ های گروه تیک تاک چگونه است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 87
  • کل نظرات : 64
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 158
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 324
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 866
  • بازدید ماه : 3,357
  • بازدید سال : 25,035
  • بازدید کلی : 527,007