loading...
وبلاگ هوادران گروه تیک تاک
علی احمدی بازدید : 7315 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (6)

سینا بچه ها كجان ؟

- داداش رفتن جایی ، تا برگردن من میخوام یه سری چیزا رو ركورد كنم بگیر فعلا

- حله داش

- این واسه همكارامه ، باریبا هم از این خوششون نمیاد .

ماها زیرزمینی ایم پس زیرزمینی رفتار میكنیم ، با اینكه روی زمینم هستیم

تیك تاك ... چك چك چك وان تو وان تو ... هه هه مث قدیما OKه میریم واسه ضبط

 

آماده شو بدنت بشه كاملا Shave

ماها مث مخدر شدیم واسه مغزت

رو چه حسابی سلطنت درندشت میخوای

Stop كن شب دراز و قلندر بیدار

این زبونه تو دهن تكون میخوره

كه خودش به نوعی یه جور C4ه

كه میپاشونه مغز ، رایم Slowه

میاد روی فست نوبت ساعی میشود

بازیه نگا كلمات شعبده بازی نیس اصلا

این دیوانه جان بركف با قدرت كافی میجنگد

دشمن ما چی میترسد

از اونجایی كه گفتن راوی بی مزس

من میشم خودم با همین دو بیت چن نفر تسلیمم شدن

اما كوتاه كه نمیام میخوام نرم بشم ولی بگو كو كافه تریا

ما رپی ایم اینم موزیكه و چن تا كیك زیرش

یه میكروفون رو به رومه الان خیس میشه

حرفای تو نمایشی برا ویترینه

حرفای من او او تمامیش Real

حالا گوش بده ببین كه الباقیش چیه

تو با تیك تاك ساعت میخوابی نه با تیك تیكش

به امید حق سرا گیج میره ؟

بشمر ببینم كی برام دیس میده

 

آقا این كار كروس نداره ؟؟؟

نـــــــــــه

 

یه صدای خس یه Attack قوی

یه لباس جنگ یه لبخند ملیح

یه ورق سفید و یه قلم تشنه

یه ذهن هار دارم كه طلبه تكسته

من اعتماد دارم به پرنده ی ذهن

كه پر میكشه همش به طرف یك شعر

وقتی فقط به فكر دافتو آرایشش هستی

من با كلماتم می گیرم یه آرایش جنگی

ساعی یك شخصیت كاریزماتیكه

كه همیشه میخواد كلماتش با ریتم قاطی شه

وقت قلعه كردن ذهنم و قلم

ترجیح میدم راه برم صرفا با هدف

قدرت دارم حتی از لنگ تو حموم

بسازم یه اشك یه حرص یه بغض تو گلو

من تجهیز شدم با شعرای قوی

فكر كهكشانم بعد از اشغال زمین

 

آقا این كار كروس نداره ؟؟؟

نـــــــــــه !

 

اگه دقت كنی رپم علمیه

یا ادبیات ساعی كلماتو قل میده

با ترفندی جالب توی مایه های شكسپیر

با چرندیاتش كلماتو ببین ول میشه

واقعنم زیبایه لازمه ی بقا تكنیكه

بایدم این باشه دشمن خودشو هی جر میده

آخرم میبازه سینا همینه خب استیلش

آیندم این كاره رپ كردن برام یه اكسیره

شایدم بی فایده وقت رپ بدنم سفت میشه

آهن كم میاره اگه خسته شدی هری كه

آهنگ از اینجایه

ساعت یعنی وایسه این راحت ترین تایمه

واسه كاغذ و این باشه

كه به آهنگ معنی داده

هه شاهم پس تیك تاكه

میگی بامزس این راهت

تو هم تكستات خوبه ولی فقط با اندكی كاور

كه یا مچاله میشه یا فندك میخوادش

آخه این كارا واسه ی تو لامصب چی داره

تو كه مث ساعی نیستی شبو تا هر وقتی خواستش

لا اقل بیداره

بعدش با هدف میخوابه

تا كه خورشید بیاد از رختخواب باز عصبی پا شه

جر بده رپو با حركتی تازه

 

آقا این كار كروس نداره ؟؟؟

گفتم نــــــــــــــه !!!

 

من یه فرآیند ماورای ذهن بشری ام

در برابر آهنگای جلفت عصبی ام

دنبال دردسری ؟ من استاد ضربه فنی ام

دوباره وقت جنگیدن حلاص تحت تعقیبم

كجای شهر منی مرد خب آره بنده همینم

كلاه كپ رپی ام و تازه بند كفش هیچ وقت

بسته نیستش

Stop آماده شو از اینجا به بعدش ریتمه

كلماتم تو جیبمن این دیوونه تازه میخواد دس به جیب شه

از بین شهرا تهران زنگ زد گفتش كنسرت میخوایم

ما گفتیم كجاش آزادی یا بر فرض نوك برج میلاد

من انقد رپ می كنم تا تشنج كل ایران

این كارا از كی بر میاد

فقط خود خود سینا كه زندگیم اینه كه برسه به

تولد جمله ای خاص

دوباره ساعی ورقو با كلمه ش

بنگ بنگ كشتش چون كه میخواد بهت

كه كارش معجزه هه و باعث شده دلت

هی بخواد كه جای من واسه خودت بشه ولی

توقعت یه خورده بیجاست

ساده نیستش سطحی نگیر

تمركز قفله این كار توجه تو به اینجاس

تا قلمم حركت كنه اول شده برده بیست بار


آوترو

 

- هه هه خالطورا دونه دونشون اومدن كــــلـــاسیك شــــدن ...

رپـــــ كنین ... دیگه من عذر میخوام به خاطر اینكه یه كم طولانی بود

تیك تاك

- جدی جدی مث اینكه این كار كروس نداره !!

- هه نه نداره !

- آقا این كار كروس نداره ، دس نداره ؟؟!

- داره آقا داره آقا !!

هی بی

بـــنـــگ !!!

آها اونجا گفته بودم بنگ بنگ یه دونه تیر خورده بود این تیر دومیش بود ! هه هه هه هه !

هر گونه کپی برداری از مطالب وبلاگ هواداران گروه تیک تاک حرام است.
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نوید در تاریخ 1395/04/01 و 9:31 دقیقه ارسال شده است

درود
عالی بود
وبتون عالیه
پاسخ : درود
ممنون
خواهش میکنم.نظر لطفتونه

این نظر توسط jiji در تاریخ 1395/03/06 و 21:39 دقیقه ارسال شده است

پخش انلاینشم بذار خو دیه
پاسخ : سلام.بخدا میزارم کار نمیکنه برمیدارم

این نظر توسط Sanaz tktki در تاریخ 1394/12/06 و 21:31 دقیقه ارسال شده است

داداش نتونستم دان کنم دکمه دانلود این کوجیست ؟ دیوونه شدم
پاسخ : سلام.شرمندم بخدا.درست شد

این نظر توسط tik taaki در تاریخ 1394/03/27 و 3:19 دقیقه ارسال شده است

once agin tik taak in the scene

میشه بیوگرافی تک تک بچه های تیک تاکو به صورت جداگونه بذارید ممنون میشم
پاسخ : سلام.ممنون که به وبلاگ سر زدید.
چشم حتما بزودی بیوگرافی را قرار میدهم

این نظر توسط علی در تاریخ 1393/12/23 و 15:34 دقیقه ارسال شده است

یه سوال
"کروس" ینی چی؟
پاسخ : آهنگ رپ تا جایی که من میدونم دارای چهار قسمت است یک اینترو که اول آهنگ قرار داده میشود اینترو همیشگی هم نیست.قسمت دوم آهنگ ورس است که متن اصلی آهنگ رو تشکیل میده.کروس هم قسمتی هست که توی آهنگ تکرار میشود که توی آهنگ طولانی میگه این آهنگ کروس نداره؟میگم نه است.و قسمت دیگه تکست بهش میگن اوترو که حرف های پیانی در اون زده میشه که اوترو همیشه توی اهنگ نیست.امیدوارم توضیخ بدردتون خورده باشه و هر گونه کمی و کسری داره و اگر اشتباهی در جاییش بود به بزرگی خودتون ببخشید

این نظر توسط sheyda motie در تاریخ 1393/12/10 و 16:38 دقیقه ارسال شده است

لایکشکلکواقعا عالی بودشکلک
پاسخ : این اهنگ دیوونم میکنه.هر وقت گوش میکنم از خود بیخود میشم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به وبلاگ هواداران گروه تیک تاک خوش آمدید.خوشحال میشم با دادن نظراتتون ما را در پیشرفت این وب یاری کنید.امیدوارم لحظات خوشی را در این وب بگذرانید. یاعلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما آلبوم کلاژ چطور بود؟؟؟
    به نظر شما آلبوم "طبیعی باش" چگونه است؟
    چگونه با وبلاگ آشنا شدید؟
    آهنگ های گروه تیک تاک چگونه است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 87
  • کل نظرات : 64
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 156
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 153
  • باردید دیروز : 234
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,238
  • بازدید ماه : 1,058
  • بازدید سال : 22,736
  • بازدید کلی : 524,708