loading...
وبلاگ هوادران گروه تیک تاک
علی احمدی بازدید : 1936 سه شنبه 20 بهمن 1394 نظرات (0)

طبیعی باش

ورس 1 : ساعى


پوستشونو دوس ندارن درد اينا اينه
هفت قلم اتو اشغال خرج ويتامينه
بحث ديگشم بحث بيكاريه
چون ديت كنسله از ترسش ميماليده
اين يه نقابه من كه دوس ندارم
كلاه بردارى از عكسشون درامد
كاسبا ميخوانش چون سنگ تمومه
بد دهنه گنگ زنونه
اين دافيه ناشيه سى سال ديگه پاشيد
مهم تر از همه اينا زيبايى شناسيه
دكوريو تزئينى ايش
نداره تضمين هيچيش
با كلى اضافه وزن ميبينيش
بنز بيرون ميكشه از ٢٠٦
خوشحالم كه اقلا بچ مد
تو و بچت مثه يه سيبين كه از وسط نصف شده

کروس :


خيلى صورتت صافكارى نقاشيه
ول كن عزيزم اين حرفا چيه
طبيعى باش
طبيعى باش
طبيعى باش
(همش دنباله داستانى)
كيف ارايشش باهاشه هر جا ميره
دوباره صورتو بد ماليده
طبيعى باش
طبيعى باش
طبيعى باش
(از صبح پاى ماسمالى)

ورس 2 : خشایار اس آر


هى براش هى براش هى براش
يكم شبيه خودت بودى اى كاش
مگه چشمات عيب داش
كه ور ميرى هى باش
واسه سوپر واسه جيم واسه پارك
واسه اينكه ميره تأتر واسه اتليه ارت
واسه هر جا كه بگى هر جا كه باشه
حتما تنها سلاحشه كه ده سانت زير كفشا پاشه
از وقى كه سوار شم تا وقتى پياده شم
ده بار ارايش كرد نبود عين خيالشم
كه اينجا نشستم ميبينم رنگه ولى
باز برميگردى ميگى قشنگه
ميگى اهل ارايش نيستم اصلانم
مثه اين ميمونه روزى ١٠تا بيت من نزنم
ميگم چرا انقدر ميرسى به خودت
ميگى اينجورى بيشتر عسلم


کروس :


خيلى صورتت صافكارى نقاشيه
ول كن عزيزم اين حرفا چيه
طبيعى باش
طبيعى باش
طبيعى باش
(همش دنباله داستانى)
كيف ارايشش باهاشه هر جا ميره
دوباره صورتو بد ماليده
طبيعى باش
طبيعى باش
طبيعى باش
(از صبح پاى ماسمالى)

ورس 3 : مافى


طبيعى تو صورتت چى دارى راستى
دماغو كوبيدى ويلايى ساختى
گونه ها گنده لبا قلوه
كلى برنامه داش برا جمعه
دارم ميبينم ماتيكت دوبله لباته
حرفام نيازى به دوبله نداره
دختر نگو بگو باد كند
ولى تا رسيدن همه شاد شدن
ميگه سخت ميشه پا بدم
را بيا با دلم ميگم چرا ميگه مادلم
ميگه شب بره كجا وسواسه
كلى مخاطب داره
٤تا اكيپ رفته ٢جا دس داده
اوضاع حساسه
با اين كه نيس تو تو تمم
رسمى ميخواى پس كو كته من
موتو باز كن موتو ببند
چون پرو بهش ميگم رو تو برم


کروس:

خيلى صورتت صافكارى نقاشيه
ول كن عزيزم اين حرفا چيه
طبيعى باش
طبيعى باش
طبيعى باش
(همش دنباله داستانى)
كيف ارايشش باهاشه هر جا ميره
دوباره صورتو بد ماليده
طبيعى باش
طبيعى باش
طبيعى باش
(از صبح پاى ماسمالى)

-------------------------------------------------------------------

 مینویسم

ورس 1 : خشایار اس آر


يكه صبح دارم مينويسم
دو صبح دارم مينويسم
سه صبح دارم مينويسم
انقدر مينويسم تا همه چشا به ما خيره ميشن
يكه صبح دارم مينويسم
دو صبح دارم مينويسم
سه صبح دارم مينويسم
انقدر مينويسم تا همه چشا به ما خيره ميشن
هيپ هاپ شده داش ناتنيم
ميخوره به هدف دارتا سريع
دادم چاپ كنن رو همه كارتا خشى
برام هيچي نيست رقابت با چهار تا حريف
مينويسم كارامو حفر كني ميرسي نفت
چون تو ميدل ايستم
كنارش كيكه ميزنه تنظيمم زير نويسمه
بزنيم تيم به تيم همه كي پي ايده ميدمه
ما خوب نميشيم يه ريز مريض
رو اين بيتا چيزايي مياريم كه ميشنويش
نصف تكنيكامونم نميفهميش
ماهم واسمون مهم نيست بگيد بديم
خشي وله رو ريتم ببين چه چيزايي داره كه بگه تو رينگ
بيخ خرموني ميخواي خودتو به پاي ماها برسوني
تا ٤ صبحم بيداريم كار ميكنيم با چشم خوني

ورس 2 : مافى


يكه صبح دارم مينويسم
دو صبح دارم مينويسم
سه صبح دارم مينويسم
انقدر مينويسم تا همه چشا به ما خيره ميشن
يكه صبح دارم مينويسم
دو صبح دارم مينويسم
سه صبح دارم مينويسم
انقدر مينويسم تا همه چشا به ما خيره ميشن
اصلا روشن نميشه تا من نگم
بعد فكر كن لفظ بيام تا تش نرم
تا پنج صبح پا دفترم
وقتى ميليونى پول ميدن با هر قدمم
بگو چرا ميشه با من طرف
چون فكرش پيشرفت با مغلطس
يه تهران با من مچن پا لفظمن
بنويسيم تا هفت اصلا
رپ فارسى شديدا داغه
يه بچه فكر كرده شده شبيه من كارش
چون يه سره پنيرهمراشه شلوار بگي ام پاشه
ولي فرق داره
فكر ميكنه رپره چون رپي دست داده
ولي فرق داره
ورقا زير دستم مچاله نشدن به چاقالا بگو تفاله نخورن
من ميگم كه رپ دوباره نكنن

 -------------------------------------------------------------------

 نوبت ما

ورس 1 : ساعى


زاويه سرش پايين يه ذره
از لاينى كه بزنه تا آب ريزش بعدش
كنج كادر ديدمه
ماليدش به لثه پا ميشه برقصه
جا ميده پسر وايميسه يه لحظه خودش داره ميفهمه
ميفهمه فوكوسم حتى رو دكمه هاى پيرهنش
توى جمع همش ساكت حرف زدن با چشم
زرتى ميخندم بى خودى اگه باهم
به نتيجه رسيديم علنى كنيم
مسخرس تا كى مغزم رد داده
كه چى چى عصبى شدين
خيلى گيرن نميگيمم هر كى پرسيد
بگين بينم يه چيزي هست سرى پيشم رفتين فورى
جدى ميگم مشكلم يچى ديكست همينطورى
به اين راحتى كه نيست واقعنى
كل اكيپ با هميم يه جين ادميم مونديم
كه به همه بگيم يا نگيم اين خودش يه معضله
ببين ما يعنى از اسنيف اخرى تا بريم شام كه يه پيتزا زديم يه ريز
باهميم خيت شده جلو همه اين دفعه بيستمه تيز خودت فيلم كنش كه لو نره
خيلى وقته از جمع دورى خره حول ميشى ميريزي ليوانتو رو پيرهنت حساس ميشى تا داف بغلى باهام شوخى كردش طبيعى كن انقدر سوتى نده دندون بزار رو جيگرت اينا زود ميگذره

کروس :


بلاخره ميشه نوبت ما
بلاخره ميشه نوبت ما
نوبت ما
ميشه نوبت ما
ميشه نوبت ما

ورس 2 : مافى


نصفه شبا نبوديم مثه ديلر با كك
گم مي شديم مثه فايل هيدن تا صبح
مثه يه بچه كه زير چشما گد
با لب تاپش ميشست پا پرن
بعد ميگى نميفهمن خوبم ميفهمن بقيه
كه نميخندم تو جمع بى حرفم عجيبه
منتظرت تنها تو خونم ريلكسم
تا تو بياى باهات زودم ميكردم سريع چت
دوتاييى غيبت بخوريم و مست كنيم
همه ميگن كوشن بى جنبن نه ديگه
فكر ميكنن حتى در حد بوسم نيس اصلا قضيه
نميدونن دونفر عاشقن كه
جلو همه چشاشونو رو هم ميبندن هميشه
وجود تو تو هر رى اكتم دليله
وقتى رو مودم ميخندم ولى حيف
پس زود پاشو بدونه من
كول باشو بگو بخند
دعوت كن مهمونه من دوستاتو يدونه پك
منم عاديم پا كنسول تو سالن فوتبال و شوت پاسو
يدونه تكل كه روز بعد

ورس 3 :خشایار اس آر


نگاه منو تو خيلي مسخرست
بيا از اينجا بريم حداقل
به اينا نميگم نميفهمنم
اگه بفهمن با تو چجوري بوديم داديم يه درصد اتو
ميگيرن رومون ميگيره مغزشون دود
كه ماها دزدكي كجا ميشد سرمون گرم
ظاهر رو حفظ كرده بوديم
اين همه فيلم بازي كرديم چند وقت سر اون شب
يادمه نميشد هيچجوره جمعمون كرد
لياساي تنمون دورو ورمون پرت
بهونه ايم فرداش نبود برا موندن
بذار يه نگاه به دورم بندازم
خب فكر كنم يه ربع ديگه خابشون ببره پس
بالاخره ميشه نوبت ماهم

کروس :


بلاخره ميشه نوبت ما
بلاخره ميشه نوبت ما
نوبت ما
ميشه نوبت ما

  -------------------------------------------------------------------

روز

ورس 1 : خشایار اس آر

اين زندگى تشه
ولي باتو ميشه روزا بهترشه
ديگه باتوام به اين فكر نميكنم كه شايد بشه شايدم نشه
اين حسه ما همش اصله برا بقيه فقط حرفه اين رابطه هم قشنگه همم امنه
دلخورى نداريم از همم كه .
كجا يه جاي خالى هست با تو توهم عين منى اون يكى نيممى جدى ميگم اينو با تو پنج تا
حساب ميشه يكى ميزنى خيلى ديدنى ايم با هم ببين اين يعنى

کروس :

مثل روز روشنه كه من دوست دارمت

ورس 2 : ساعي


شاد بوده من اونجا بودم
گريه ابغوره من اونجا بودم
ميگفت سختيا بدجور اسونن من اونجا بودم
ميگفت از تو داغونم من اونجا بودم
ميخواست دوست صميمى من اونجا بودم
ميكرد تودل غريبى من اونجا بودم
فكر قوت قلب بود من اونجا بودم
ميگفت كمك من كو ؟ من اونجا بودم
ميداد روزيمون تپل سود من اونجا بودم
سفره كوچيك بود بزرگ بود من اونجا بودم
احساس عشق ميخواست من اونجا بودم
چه سالم چه بيمار من اونجا بودم
من اونجا بودم تا يه خرده ترسيدى
من اونجا بودم تا گم شدى تو بُعد هر چيزي
هيچ جوره اين رابطه نداره افت تدريجى حتى وقتى سرد باشه با هم پخته تر ميشيم

کروس :

مثل روز روشنه كه من دوست دارمت

ورس 3 : مافي


روزات آرومه باهام ارامشت من يه نفرم
تگرگ بارون يا باد مهم نيس پيشت من يه نفرم
با كى ميسازى يه لحظه قشنگ من يه نفرم
با كى ميسازى يه نقشه هدف من يه نفرم
حتى روزا سردشه به درك پشتت من يه نفرم
خودت نميدونى چه حسى هستى
مثلت نيس انرژى اصلى
يه مثال ساده از يكى مثه ما
يكى كه يكى هميشه باهاشه نميره كنار
يكى كه ذهنش باز فكر فرداشه
تو روزاى سخت بام ادامه حرفاش حسابه
سخته بياد تو هر دستى جفت شيش
شرطى بستى رو من بستى برديش

-------------------------------------------------------------------

 مُردم

 

کروس :

 

مُردم،کاربالو گرفت

اما هنو همه شارژا کامله

مُردم،از اون شات گانا بده

مُردم بزار باندا پاره شه

مُردم،مُردم

مُردم،از اون شات گانا بده

مُردم بزار باندا پاره شه

 

ورس 1 :سینا مافی

 

چه مکانی شده پس توی تاریکی برقص

همه قدرت مغزمه شاه کلیده دستم

میریم فضا ولی فقط با بلیط برگشت

حرکتِ وقتی مافی میگه حرکت

چه داغونیم،جفت چِشا خونیم

مثِ مُرده ها بودیم کوکتلا رو میز نیست

جُز صدا موزیک مُخ بپاشونیم

دوریم مثِ قرصِ ماه کوچیک

تهران ترکید پُتکه تا کوبید

خودت نمیدونی های شدی چِت زدی

روو یه سری فیریک کارتونی شِیک زدی

یه تایمی باید تویِ بالکُنی بگذری

میخوای دستاتو دوتا بال کنی بِپَری

مُردم از اون شات گانا بده

یِکیه سه تا دیگه

بِی بی مثِ باطریمه

هِی میرسه آبمیوه

اِکیپ استثنائیه 

کِی کی استعفا میده

کِی کی استعفا میده

 

کروس :

 

مُردم،کاربالو گرفت

اما هنو همه شارژا کامله

مُردم،از اون شات گانا بده

مُردم بزار باندا پاره شه

مُردم،مُردم

مُردم،از اون شات گانا بده

مُردم بزار باندا پاره شه

 

ورس 2 : خشایار اس آر

 

نمیدونم چطور اینجام اصاً

ولی همینجوریش کردم بیست تا پسند

نمیدونم چِطور ایستادم،نیست یادم

جدیداً شده ریسک عادتم

باربیم هر روز به خدا میسپارتم

بهش قول دادم هواسم هست

ولی نبودم و نه دسته اینکه برام عَبَثه

یه جوری میپرم بالا پایین انگار سوارم اسبه

من یه جوونم تا دندونم تیک تاکی

معمولا تا خودِ صبح میکوبیم همون هم میخوابیم

انگار هر روز تعطیلاتیم از اون عجیباییم

بدجور هم میپاشیم،بزن باهات الآن رَد میدم من

پایین بالا پریدنم چارتا غریبن تا حالا ندیدنم

برم هوا زود برمیگردم

در باز شد و گُل اومد 

(خوش اومد)

پس گُم میشیم تا دو روز بعد

 

کروس :

 

مُردم،مُردم

مُردم،مُردم

مُردم،مُردم

مُردم،مُردم

مُردم،مُردم

 

ورس 3 :

 

داره زیاد میشه ریسکِ کار

بار به پیست و پیست به بار

نیمچه هار مثِ وحشیا که دورشون نیست حساب

اما امشب توو جیبمه مثِ بیزینس کارت

چِطوره اینجوری بریم ما تانگو

من مُردم ولی باز نمیخوام مامبو

اون باره هست داره نخ میده بدوزم

فقط میخوام بِی بیمو پیشم تا پیکه امروزم

به اینجا میخوره بفروشه تیکت

همه مهمونِ هم ــَن و مهمونِ ویژه

نگو بمون همین وَر و بکوب زمین بُرو

چه منطقی میگه که تا {نامفهوم} نریم فردا جمع

بذار جمعِ دیشب انگار جنگِ پیشم 

یه جا بند نمیشم همه چیت کَم یه ذره گیجم

یه موزیکِ پاپ {نامفهوم}

گوشا تنگ شده واسه زنگ کشیدن

{نامفهوم} همه بگن سین

کفشِ شبه که چسبید

هشتگ پَرشِ مغزی

شِیر شد،هست یجِ شخصی

 

کروس :

 

مُردم،کاربالو گرفت

اما هنو همه شارژا کامله

از اون شات گانا بده

بزار باندا پاره شه

مُردم،مُردم

مُردم،از اون شات گانا بده

مُردم بزار باندا پاره شه

باندا داره هنوز میکوبه چرا پاره نشد پَ

داشی اینا گِرَند زیروئه

مُردم،مُردم

مُردم،مُردم

مُردم،مُردم

مُردم،مُردم

مُردم،مُردم

  -------------------------------------------------------------------

بهشت

ورس 1 : ساعى


اماده ام كه قاضى شى
براى هر دمو بازدمم
مكان اولو اخرم
هر كار كه كردم خوب با تنم
حرفاى مغزمو تا لبم
اختيار يا بى اختيار
راه كه رفتمو جا زدم

همين جاست انگار بهشت
بى تو جهنم ماست
وقتى سرنوشت نوشت
ديگه صحنه سهمِ ماست
ميكنم سمتت دست دراز
ميكنم سمتت دست دراز

اون بدنم ميفهمم خوب مرده
حدس ميزدم زبونم بيشتر از دو بُعده
گلايمو ميدونى
ضد احساساتى كه احساسمو ميكوبيد
منطقم فلسفم علممو رياضيم
از اولت من بودم كه خيرمو ميخواستى
گفتى تورو راه ميند
تو ديد تو نبود تو ديد من اره
خبر دارى چيا رو اين روحيه سواره
بعضي وقتا شك ميكردم دوربينت خرابه
الان كه از نزديك ميبينمت خوشحالم
خوشحالم كوچيكتم آخه
زمينى يعنى چى ؟
چه جوريه درگير ترديد شي ؟
تسليم يا به انتقام نزديك
چه طورى ميفهمى كه نبايد بد شي
كودكى كه شيرين بود
نميدونست اصلا اميدوارى چيه
بزرگ شد معنيشو فهميد جنگ شروع شد ديد كه كلى تاريكيه
همه چى ميشد طبيعى زود
تنها چيز ثابت تغيير بود
احتمالاتو درستو غلطو با چه بينشى ميكرديم سود

همين جاست انگار بهشت
بى تو جهنم ماست
وقتى سرنوشت نوشت
ديگه صحنه سهمِ ماست
ميكنم سمتت دست دراز
ميكنم سمتت دست دراز

-------------------------------------------------------------------

پول

ورس 1 :سينا مافى


ادما رفتن تو خودشون
باهم قهرن تو خودشون
همه كردن پولو نشون
پس تو حتما پولو ببوس
پس تو حتما پولو ببوس

ادما رفتن تو خودشون
ادما رفتن تو خودشون
باهم قهرن تو خودشونن
همه كردن پولو نشون
پس تو حتما پولو ببوس
پس تو حتما پولو ببوس

وعده بده قول كشكه
بادمجون زير چشت اگه صحبت شه
كسى به كسى اخطار نميده
اينجا نقد چك پاش نميشه
همه فكر فرداى خودشونن
مهم نيس حتى يكى درد داره دورشون
ميخوان بقلى و پله كنن برن بالا تو افكار گمشونن
فكر ميكنه كه جاپاش سفت شد
هر چى كه بگى ميگه داداش ول كن
نميدونه انداخته تو يه جاده كه همون اولش زاپاس ول شد
ميبازى اگه بد خوره نباشى
ميجنگى ولى تجربه ندارى
ميگى اين مشكلا يكم زود نيس
يه سر بردى يه سر سوختى

ادما رفتن تو خودشون
باهم قهرن تو خودشون
همه كردن پولو نشون
پس تو حتما پولو ببوس
پس تو حتما پولو ببوس

ادما رفتن تو خودشون
ادما رفتن تو خودشون
باهم قهرن تو خودشونن
همه كردن پولو نشون
پس تو حتما پولو ببوس
پس تو حتما پولو ببوس

پس فردام نگو چرا دير شده
فقط ميگى خدا كنه خدا يه كاريش كنه
هر قدمت يه جا ريسكه
شايد صدا تير نياد ولى بپا مين پره
سخت ميشه صحنه رو به آتيش كشيد
جمع سن به سه تا شيش رسيد
چرا دنبال صدا سيستمى
وقتشه من ميگم بايد رئاليست بشى
الكلى شدى كتابيب به جيب
ميگى امشبو بپاشيم بريم
همه بياين باهم يه ماشين بشيم
چشا ريز بشه يه جا ميخ بشيم
پشتش ميگى ايندم چى
اين روزا رو تا رد كردى
بعدشم بريدى بعد
اين كه ميرفت فقط حيف كه اريبى رفت

ادما رفتن تو خودشون
باهم قهرن تو خودشون
همه كردن پولو نشون
پس تو حتما پولو ببوس
پس تو حتما پولو ببوس

نميزارى بازى نصفه ول شه
فيلينگت رو استريته
ميگى ريسكك كنم همينم نيست
از اين فكرا بايد سريع رد شى
بحثه مژگان و مهينم نيست
همه چى پول بهم بگو بقيش چيه هان؟
زندگى پره نظريس پس واسه كى مهم كه حقيقت چيه !

ادما رفتن تو خودشون
باهم قهرن تو خودشون
همه كردن پولو نشون
پس تو حتما پولو ببوس
پس تو حتما پولو ببوس

ميگن زندگى پولو ساخت با پول زندگى ميسازيم
واسشون مهم شب پيشه بى ام ويى كى خوابيد
ميگن زندگى پولو ساخت با پول زندگى ميسازيم
واسشون مهم شب پيشه بى ام ويى كى خوابيد

ادما رفتن تو خودشون
ادما رفتن تو خودشون

-------------------------------------------------------------------

مغازه


ورس 1 : سینا ساعی


نگاه کن همسایتو شاد شو
مغازتو باز کن
وردار گرد و خاکو
عطر و موزیک ردیف
مطمئن باش که امشب
دخلو خوب میزنی
بکن حساب کتاب
نه که بچاپ بچاپ
چایی بزار جوش بیاد
حال میده تو لیوان
تا اولین دشتت
فکر کن به کم و کاستی هایی که
باید سریع حل شه

کروس :


مردم داری کن تا بشه بارت بسته
اما یادت هست که توقف بی جا مانع کسبه
اونوقت شدی بازنشته
پشتت میگن ناز شصتت
احترامش واجبه اون که پاشه از صفر
باشه سخته اما بزن باز به تخته
سخته اما بزن باز به تخته
سخته اما بزن باز به تخته
سخته اما بزن باز به تخته

 

ورس  2 : خشایار اس آر


اَه ترافیکه، ترافیک نیست
چرا دیگه فقط دارم یه راه دیگه مترو
اونم زیر زمینی ی کلی همراشن میپری میره
چقدر آدم زیاده
انرژی میگیرم یکی با خنده یکی هم میاد با غم پیاده
باید یادت باشه ثانیه ها دادن چی یادت
فاز خوب ولی محتات
با هرکی باشه خسته ای ولی خوب
بهترین روزا میان سریع تند
فقط تو نیستی اینو بدون
خیلیا هستن تو این شهر شبیه تو
سلام داشی حالت خوب هست
برا ما چی داری تو دست
بخند اگه بین ما میونس
نگو معرفت رفت، بگو برکت هست
بگو یه دری بازه وقتی میبینی دره بستس

 

کروس :


باشه سخته اما بزن باز به تخته
سخته اما بزن باز به تخته
سخته اما بزن باز به تخته
سخته اما بزن باز به تخته

ورس 3 : سینا مافی


شکر نون در میاد
چون جون کند زیاد
به فکر بار بندیله
مخالف کارمندی ی
میخواد بشه اوستای خودش
حتی یه کمک به دوستای دورش
یه آدم جون داره پره
نه از اونایی که زود ناله کنه
دشمنه هرچی دشمنی سازه
فقط میسازه مشتری ثابت
میگه سود خوب تو خرید خوب
با پشت کار با ضریب هوش
حال میکنه که داره طاقت
کار میکنه بخوابه راحت
به موقع میکنه بزل و بخشش
جور در میاد دخل و خرجش
برا خودش کانال برشه
اصل پول تو بازار صبحشه

 

ورس 4 : سینا ساعی


صاحب کار چرا پشته میزه
یادش بخیر طی هاشو کشیده
بدشم میاد که یه جا خوب بشینه
قهرمانه، انگار خود شیره شوخ طبعه
یه پا کمدیه حتی وقتی میخواد چکاشو بگیره
حرفش سنده شناس تر از بچه محله
دست به صدقه طرف حقه هر وقت که بحث طلبه
روزیش نون دلشه، حتی نمیگه به خونه که چشه
تنها نیست اما میتونه تکی همشو رو شونه بکشه
برخورداش با همه میزونه
کسبه، مشتری، آدمه دیوونه
بهترین راسته خاورمیونه
پاک عشقه، جاش بهشته
نداره تو کارش رشوره
بالا سرش توی قاب نوشته
میپرسی مال دنیا چطور غمت نی
چون فرق گذاشتم بین پرچم و چشم و هم چشمی

کروس :


مردم داری کن تا بشه بارت بسته
اما یادت هست که توقف بی جا مانع کسبه
اونوقت شدی بازنشته
پشتت میگن ناز شصتت
احترامش واجبه اون که پاشه از صفر
باشه سخته اما بزن باز به تخته
سخته اما بزن باز به تخته
سخته اما بزن باز به تخته
سخته اما بزن باز به تخته

-------------------------------------------------------------------

تا همیشه

ورس 1 : ساعى


فكر ميكنم تا هميشه
بين من فاصلست تا تو
دلم تنگ شده واسه رقص با تو
يعني واقعا ميشه ؟ چقدر انتظار سخته
همه چى عين باد رفته
ديوارى كه بين ماست بسه
واسه تا هميشه حيف

تازگيا دلم ميخواد كسي خندرو
نبينه رو ميميكم
كم حرف شدم هميشه تو ميريزم
كم غذا شدم مثلا برنج نميخورم با ته ديگه زودي سيرم
ريشامم دراومده كلا درويش خوبي ميشم
تاكه دورمم شلوغ ميشه
سريع سه صوت ميپيچم
من يه ادم بيخودم
كه از دنيا ايزولم
سمت تو ميدوم
اخرش يه جا ميبرم
روز اول يادته تو چى اخه ميفهمي؟
روز اول بوي عطرم يادته جزييات تيپم چي ؟
همون تاريخ همون جا كه بار اول ديديم همو همو تايم و همون تيپ من
با يه لبخند ميشينمو همه فكر ميكنن گدام
ملت نميفهمن مثله ديوونه ها به همه ميخندم
دنبالت ميگردم يكى شبيه تو رو ميبينمو يدفعه ميپرم

فكر ميكنم تا هميشه
بين من فاصلست تا تو
دام تنگ شده واسه رقص با تو
يعني واقعا ميشه ؟ چقدر انتظار سخته
همه چى عين باد رفته
ديوارى كه بين ماست بسه
واسه تا هميشه حيف

نميفهمي چى ميگم ؟ شايد سختته
نشنيدي چى ميگن دندونى كه درد ميكنه بايد كنده شه
ولي علم پيشرفت كرده واسه همين چيزا
به خدا پر كردنه اون دندون لعنتي واسه من كار سختى نيستا
ببين خيلي عاشقتم كه تا همين جا موندم
اين بدنو شبا با قرص دارم ميخوابونم
تو نميبينى يا من اينجا كورم
تو نميبينى يا من اينجا كورم ؟
كجايى با كيي ؟ بگو بينم
رنگ و مدل موهات چه جوريه امروزى هست ؟
لباساى جديد خريدى اگه خريدى چه جورين؟
تو كدوم اكيپى اصلا نمودي اه
بابا هزار باريكلا به روحيت
منو ببين از تو تا كاپشنم جرو واجر
رد بدم تا درجه ي آمپرم يهو وايسه
چرا بايد دندونمو فشار بدمو به خودم فاك بدم جلو آيينه
شمارشو ندارم وگرنه باهاش فاصلم يه موبايله
نيست مثله دورانى كه پيشه هم بوديم
همه چى رو مخه ديگه بدجورى
از ريختت از موزيگ بگير تا صداى شرشر شير ظرفشويي نيمه شب تو سينك
من اره ميستم كوري ديگه چى بگم كوشى؟

-------------------------------------------------------------------

شرمندم

ورس 1 : خشایار اس آر


دارى ميبينى چسبيدم به سقف
وقتى منو گوش ميدين كى كرده كف ؟
من نابغم نيست حرف من
راجعبم برو ببين ميگن چى سطح شهر
ميگن تيك تاك نمياد جاش هيچكى لند مال منه فاك ديزنى
تو روم پا ميشى وايميستى
ميگى ارتيستى ولى دوستدانه بهت ميگم ارت نيست اين
خشى اومده يه بار ديگه اون يه كار ميده تهران ميشه پودر حالا حالاها شبارو بايد بخوابى به زور
سيكو مريضم واست جر ميدم بيتو عزيزم
اسكى كردن بيست دور از اين دم
ولي هنوزم مثله خودم تيم رك نديدم
كرى ميگم از جلو چشام جيم شو سريعتر

ورس 2 : ساعى


نميجنگم ميبازى باخت حتميه
چون ساعى جلو رات مثله هالك سبز ميشه
پيكو خاجو دلو خشت
طنز محضه خندين
بسه بچه مليژك
حتي هنوز نميفمى
من يه دست جديدم
آروم حالمو ميبرم از واژه سازيم
وگرنه هم بازيكنم هم باگِ بازى
بيطرفم ندارم با تو من جغله دشمنى
مجبورى اخرشم تو جبههي خودمى
نخور حرص بيخود
طبيعى باش ايران تركيد بمب
چته چي شد؟
ما هيپ هاپو تو ايران زنده كرديم
كى ميتونه بگه اينو ؟

ورس 3 : مافى


هم لوسى هم خاله زنكى
حرس خوردى زدى طب خاله علكى
طمع زندگيتو بچش همينه
چون حق دادنى نيس گرفتنيه
منم اين راهو انقدر رفتم
الانم تو صدرم چون همت كردم
ولى تو نه فكر كردى خوبه سليقت
زدى كوچه على چپ ولى پوچه شقيقت
تيك تاكو ببين يكه شهر شده
چون كيفيت هميشه تو دل مردم
بهش بگو بگو بره جمع كنه
چون كميت ميپره مثه الكل
نيست با تو تيريپ
خودتى كه آتو ميدى
دستم اسه پس تا ته هر پاتو ميريم
باخته شاه و بيبيت
جمع بشه كاسه كوزه
ما اومديم عتيقه ها بره واسه موزه

 

بصورت یکجا :

هر گونه کپی برداری از مطالب وبلاگ هواداران گروه تیک تاک حرام است.
بصورت تک تک :
 
طبیعی باش

هر گونه کپی برداری از مطالب وبلاگ هواداران گروه تیک تاک حرام است.
مینویسم

هر گونه کپی برداری از مطالب وبلاگ هواداران گروه تیک تاک حرام است.
نوبت ما

هر گونه کپی برداری از مطالب وبلاگ هواداران گروه تیک تاک حرام است.
روز

هر گونه کپی برداری از مطالب وبلاگ هواداران گروه تیک تاک حرام است.
مردم

هر گونه کپی برداری از مطالب وبلاگ هواداران گروه تیک تاک حرام است.
بهشت

هر گونه کپی برداری از مطالب وبلاگ هواداران گروه تیک تاک حرام است.
پول

هر گونه کپی برداری از مطالب وبلاگ هواداران گروه تیک تاک حرام است.
مغازه

هر گونه کپی برداری از مطالب وبلاگ هواداران گروه تیک تاک حرام است.
تا همیشه

هر گونه کپی برداری از مطالب وبلاگ هواداران گروه تیک تاک حرام است.
شرمندم

هر گونه کپی برداری از مطالب وبلاگ هواداران گروه تیک تاک حرام است.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به وبلاگ هواداران گروه تیک تاک خوش آمدید.خوشحال میشم با دادن نظراتتون ما را در پیشرفت این وب یاری کنید.امیدوارم لحظات خوشی را در این وب بگذرانید. یاعلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما آلبوم کلاژ چطور بود؟؟؟
    به نظر شما آلبوم "طبیعی باش" چگونه است؟
    چگونه با وبلاگ آشنا شدید؟
    آهنگ های گروه تیک تاک چگونه است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 87
  • کل نظرات : 64
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 156
  • آی پی امروز : 103
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 194
  • باردید دیروز : 234
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,279
  • بازدید ماه : 1,099
  • بازدید سال : 22,777
  • بازدید کلی : 524,749